Welkom bij onze online wijn winkel

Wanneer worden mijn aangekochte producten verzonden?

We doen onze uiterste best om elke bestelling binnen de 2 werkdagen nadat de bestelling is betaald, te verzenden, mits de producten op voorraad zijn. We doen ook onze uiterste best om de magazijnvoorraad te synchroniseren met de webshop om te voorkomen dat u producten bestelt die niet meer op voorraad zijn bij onze partners. Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die besteld worden op...

* ...maandag, op dinsdag verzonden
* ...dinsdag, op woensdag verzonden
* ...woensdag, op donderdag verzonden
* ...donderdag, op vrijdag verzonden
* ...vrijdag, zaterdag en zondag, op maandag verzonden

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bezorgtijden hangen uiteraard af van de bestemming van het pakket en de gekozen transportmethode. Alle pakketten worden vanuit het Prima Vinum centrale magazijn in Lommel, België, verzonden. De onderstaande bezorgtijden zijn schattingen voor de standaardpakketdienst van onze distributiepartners:

* naar België: 1 à 2 werkdagen
* naar Duitsland: 2 à 3 werkdagen
* naar Luxemburg: 2 à 3 werkdagen
* naar Nederland: 2 à 3 werkdagen
* naar Frankrijk: 3 à 4 werkdagen
* naar Groot-Brittannië: 3 à 4 werkdagen
* naar andere landen: afhankelijk van de afstand

Wat als de levertermijn niet gehaald kan worden?

Wij zullen u hiervan per mail op de hoogte brengen.

De meeste artikelen aangeboden in onze webshop zijn op voorraad en direct leverbaar. Mocht er een artikel niet voorradig zijn, zullen we u hiervan op de hoogte brengen. Onze leveranciers leveren binnen 1 à 2 werkdagen. Dus indien het artikel bij de leverancier op voorraad is, wordt het artikel u misschien nog dezelfde week geleverd.

Heeft u interesse in een artikel dat u gezien heeft in onze winkel en u vindt dit niet terug in onze webshop, gelieve telefonisch of via mail contact te nemen.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het pakket bezorgd wordt?


Als u gekozen heeft voor (thuis-) bezorging door onze distributiepartner, zal de chauffeur een kaartje in uw brievenbus achterlaten. Dit kaartje geeft u informatie over uw pakket: het pakket kan u afhalen in het dichtstbijzijnde postpunt, of het is bij een van uw buren bezorgd (TNT) of het kaartje bevat de contactinformatie van de lokale vertegenwoordiger, met wie u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.

Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is of als dit het verkeerde product bevat?

Als er iets verkeerd is gegaan, dient u zo snel mogelijk een e-mail te sturen aan: info@prima-vinum.be. Omschrijf het probleem gedetailleerd en voeg de nodige foto's toe. We zullen alles doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen u een e-mail als uw pakket ons magazijn heeft verlaten. In deze e-mail vindt u hoogstwaarschijnlijk een track-and-trace-link. Bijna al onze distributiepartners hebben een track-and-trace-service. De track-and-trace-link in uw e-mail leidt u direct naar de track-and-trace-informatie die door onze distributiepartner wordt aangeboden